KİMSEV'den Fakülte öğrencilerine teşekkür
KİMSEV Vakfı’na gerçekleştirdikleri kermes ile yardım eden Meram Tıp Fakültesi Öğrencilerini, KİMSEV çocukları plaketle ödüllendirdi.
Birkaç hafta önce fakülte olarak gerçekleştirdikleri kermesten elde ettikleri parayı KİMSEV Vakfına bağışlayan Meram Tıp Fakültesi öğrencileri, kimsesiz çocukların sevgisini kazandı. Dün Kon Evi Restoranın kimsesiz çocuklar hayrına düzenlediği ücretsiz açık büfe kahvaltı programında bir araya gelen KİMSEV mensubu çocuklar, Meram Tıp Fakültesi öğrencilerine teşekkür plaketi verdi. Toplantıya Meram Tıp Fakültesi Dekanı Ahmet Özkağnıcı, İl Sosyal Hizmetler Müdürü İzzet Güneş ve KİMSEV Başkanı Fethi Büyükbalta’da katıldı. Toplantının ilk konuşmasını yapan Büyükbalta, KİMSEV Derneği olarak Konya’da sürdürdükleri faaliyetlere destek veren Meram Tıp Fakültesi öğretmen ve öğrencileri ile kimsesiz çocuklar hayrına kahvaltı veren Kon Evi Restoran yetkililerine teşekkür etti. Çocukların sosyal gelişimi için bu tip etkinliklerin büyük önem taşıdığını belirten Büyükbalta, “ Bugün çocuklarımız üniversite öğrencisi abla ve ağabeyleriyle kaynaşma fırsatının yanı sıra, hayatlarında ilk defa açık büfe yemek yemenin zevkini beraber yaşıyorlar.” dedi. İl Sosyal Hizmetler Müdürü İzzet Güneş ise KİMSEV’in devlet destekli vakıf çalışmalarını örnek teşkil edecek bir şekilde yürüttüğünü belirterek, sosyal yardımlarda bulunan kurum ve kuruluşların bu çalışmaların en iyi şekilde sürdürülebilmesini sağladığını belirtti. Konuşmaların ardından kimsesiz çocukların elinden teşekkür plaketlerini alan fakülte öğrencileri, çocuklarla beraber fotoğraf çektirdi. Ferit Hepokur