Konya Selçuklu Keskesler Anaokulu’na görevlendirilmesinin ardından verimli bir eğitim öğretim yılı geçirme hedefiyle, öğrencilerinin de aktif olarak katıldığı çeşitli e-Twinning projeleri yürüten öğretmen Hülya Doğan Karabulut 3 il ve 10 ortak okulun bulunduğu, “Eğlenerek Öğreten Toplar” projesi ile çocukların evde kaldıkları pandemi döneminde topun tarihi, çeşitli toplu sporlar ve evde oynanabilecek minyatür saha tasarımlarıyla, çocukların arkadaşlarıyla birlikte ve el ele oynayamadığı bu dönemi en eğlenceli ve eğitici şekilde geçirmeleri için çeşitli çalışmalar yaptı.
Keskesler Anaokulu öğrencileri Konya'da pandemiyi olumluya çevirdi
115
215
315
“Eğlenerek Öğreten Toplar” e-Twinning projesi ile çocuklar aileleri ile birlikte kendi sahalarını tasarlamış, interaktif oyunlar oynamış, Web2.0 araçlarıyla kendi yapbozlarını ve kitap ayraçlarını tasarladı ve ayrıca Türkiye’nin çeşitli illerindeki arkadaşlarıyla paylaştı..
415
515
615
Anaokulu öğretmeni Hülya Doğan Karabulut’un e-Twinning projelerinden 4 il ve 7 ortak okulla birlikte “Bir STEM De Sen Düşün” projesinde çocuklar çeşitli STEM etkinlikleri ve deneylerle 21. yüzyıl becerileri kazanırken, aynı zamanda öğrencilerin en çok korktuğu fen ve matematik derslerinin ne kadar kolay, zevkli, faydalı ve hayata dair olduğu kazanımı edindiler.
715
815
Bununla birlikte anaokulu öğrencileri, Türkiye’nin farklı illerinde kendi yaşıtları olan arkadaşlarıyla iş birliği yapmayı, sevgi ve saygı çerçevesinde iletişimi öğrendiler.
915
Geleceğin teknoloji çağıyla iç içe olacak çocuklarımız teknolojiyi ve interneti güvenli ve verimli kullanmayla ilgili online eğitimler alıp kendi yaşlarına uygun Web2.0 araçları ve kodlama teknikleri kullanarak etkinlikler yapmışlardır.
1015
1115
1215
1315
1415
1515