Kent Konseyi genel kurulu yapıldı
Selçuklu Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurulu Alaaddin Keykubat salonunda yapıldı.
Selçuklu Kent Konseyi 1. Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi.
Alaaddin Keykubat Konferans Salonu'nda yapılan kurula AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı, Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, sivil toplum örgütlerinin yöneticileri ve vatandaşlar katıldı.
Kurulun açılış konuşmasını yapan Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, İçişleri Bakanlığı'nın hazırladığı yeni bir yönetmelik esasına göre ilçelerde kent konseylerinin kurulduğunu ve bu konseylerle yönetime halkın da katılmasının planlandığını belirterek, "Belediye olarak şeffaf ve hesap verebilen bir belediye olmaya gayret ettik. Çünkü bu hepimizin belediyesi ve hepimizin kaynakları. Siyasi görüşü ne olursa olsun vatandaşlarımızın görüşleri bizim için önemlidir. Son yıllarda yönetişim diye bir kavram çıktı. Bu yönetimin sadece yöneticilerle değil, halkın ihtiyacının ve iradesinin öne alındığı bir kavram. Biz vatandaşlarımızın şikayet ve dileklerini değişik platformlarda almaya ve buna göre bir yönetim izlemeye çalışıyoruz. Umarım bu konseyimiz önemli ve güzel icraatlara imza atar" dedi. Konuşmaların ardından divan ve katip üyelerinin seçimi yapıldı. Yönetim kurulu ve konsey meclislerinin belirlenmesinin ardından kurul sona erdi.