Kendisini tehdit edeni yaraladı

Kendisini tehdit edeni yaraladı

Konya'da bir kadın, kendisini tehdit ettiğini iddia ettiği bir kişiyi tabancayla bacağından vurarak yaraladı.

Konya'da bir kadın, kendisini tehdit ettiğini iddia ettiği bir kişiyi tabancayla bacağından vurarak yaraladı.


Olay, saat 03.00 sıralarında Nalçacı Caddesi Yeşil Meram Sitesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, bir yakınının düğününe gelen ve arkadaşının evinde kalan M.I. (36), daha önceden tanıdığı B.N'nin (29) kaldığı eve gelerek kendisini tehdit etmesi üzerine aralarında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine M.I, çantasından çıkardığı ruhsatsız silahıyla 2 kez ateş ederek B.N'yi bacağından yaraladı. Yaralanan B.N, özel otomobille Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis, B.N'yi hastaneye getiren 1'i kadın 2 kişiyi ifadelerini almak üzerine gözaltına aldı. Gözaltına alınan şahısların ifadelerinden yola çıkan polis, M.I'yı bulunduğu evinde gözaltına aldı. Numune Hastanesi'ne getirilerek sağlık kontrolünden geçirilen M.I. sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürüldü. iha