Kemal Can'dan kamyonculara ziyaret
Konya Şoför ve Nakliyeciler Odası Başkanı Kemal Can, yönetim kurulu üyeleri ile birlikte esnaf ziyaretlerine devam ediyor.
Kemal Can, dün de Kamyon Garajı’nı ziyaret ederek kamyoncu esnafı ile bir süre sohbet etti. Can, “Bu aşamadan sonra ben tüm esnaf arkadaşlarımızı ve üyelerimizi bana oy vermiş olarak kabul ediyorum. Benim görüşüm bu şekilde. Seçimler bitti. Arkadaşlarımız hür iradeleri ile oylarını kullandı. Ancak burada kazanan bizler değil oda oldu. Bu düşünce ile herkesin bize oy verdiğini kabul ederek tüm esnaf arkadaşlarımız ile eşit bir şekilde hizmet edeceğiz. Kapımız herkese, her düşünceye, her arkadaşımıza açık olacak” dedi. Can, ziyaretlere ilk olarak taksici esnafların ziyaret etiğini söyleyen Can, “Seçimlerin tamamlanmasının ardından tüm esnaf arkadaşlarımızı ziyaret ederek teşekkür edelim dedik. Bu düşünce ile ziyaretlerimize devam ediyoruz” diye konuştu. Ferit Hepokur-Memleket