Keleşoğlu'nun durumu iyi
Önceki gün Ermenek’te rahatsızlanan Selçuk Ecza Deposu Sahibi Ahmet Keleşoğlu’nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi
Önceki gün Ermenek’te rahatsızlanarak ambulans helikopterle SÜ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Selçuk Ecza Deposu Sahibi Ahmet Keleşoğlu’nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Yüksek ateş şikâyetiyle Tıp Fakültesi Acil Servisi’ne giriş yapan hayırsever işadamı Keleşoğlu’na burada gerekli müdahalelerin yapıldığı ve ateşinin kontrol altına alındığı öğrenildi. Hastanenin Göğüs, Kalp Damar, Kulak Burun Boğaz, Acil Tıp ve İntaniye doktorlarının da kontrol ettiği Keleşoğlu dün de özel odada kontrol altında tutuldu. Havaların etkisiyle rahatsızlandığı belirtilen 86 yaşındaki Keleşoğlu’nun bugün taburcu edilmesi bekleniyor. memleket.com.tr