Kayıp kardeşini hastanede buldu
Afyonkarahisarlı Şerife Gökçe, 1,5 yıl önce kaybolan zeka özürlü kız kardeşi Hasibe Gökçe'yi, Numune Hastanesi psikiyatri servisinde buldu.
Şerife Gökçe (30), kardeşi Hasibe Gökçe'yi (28) aramak için geldiği Numune Hastanesi’nde yöneticilerle görüştükten sonra hastanenin psikiyatri servisine götürüldü. Gökçe, burada karşılaştığı kız kardeşi Hasibe'ye sarılarak uzun süre ağladı. 1,5 yıldır üzüntüden, şimdi ise mutluluktan ağladığını belirten Gökçe, “Bugün benim en mutlu günüm. Çünkü artık anneme verdiğim sözü de yerine getirmiş olacağım. Her gün 'kardeşinin izine rastlayabildin mi?' diye soran anneme kardeşimi göstereceğim. 'Anne bak kardeşimi getirdim' diyeceğim. Kalçasında, geçirdiği trafik kazasından kalan iz, dişinde de ufak bir kırık var. Bundan sonra kardeşimi bir daha kesinlikle yanımdan ayırmamaya çalışacağım” dedi. Hastanenin Psikiyatri Doktoru Mehmet Demir ise, 1,5 yıl önce trafik kazası geçirerek hastaneye getirilen zihinsel engelli Hasibe'ye ismini bilmedikleri için Hatice adını verdiklerini ve bugüne kadar tüm ihtiyaçlarını karşıladıklarını belirterek, ''Hastanın ailesine kavuşmasına biz de çok sevindik'' dedi. 1,5 yıldır Hasibe ile ilgilenen hemşireler de yaşananlar karşısında gözyaşlarına hakim olamadı.Gökçe, kardeşini Konya'da aradığı sırada yerel bir televizyonda kardeşinin görüntüsünü izleyen bir polis sayesinde Numune Hastanesine geldiğini ifade etti.