Karısına kızdı, annesini öldürdü

Karısına kızdı, annesini öldürdü

Konya'da evi terk ederek annesine giden karısını geri getirmek isteyen damat, kayınvalidesini 4 kurşunla öldürdü.

Evi terk eden karısına kızan damat, kayınvalidesini öldürdü


 

Olay Yeni Mahalle Aslanlıkışla Caddesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, Bülent M. (37), daha önce defalarca dövdüğü eşi Ümmügülsüm M.'yi 2 gün önce tekrar darp etti. Bu duruma daha fazla dayanamayan Ümmügülsüm M, annesi Nazlı Gül'ün (56) evine gitti. 2 gündür eve gelmeyen karısına sinirlenen koca Bülent M, kayınvalidesinin evine giderek eşinin eve dönmesini istedi. Eşinin dönmemesi üzerine kayınvalide ile damat arasında tartışma çıktı. Tartışma sırasında ruhsatsız tabancasını çeken damat, kayınvalidesine 4 el ateş etti. Ağır yaralanan kayınvalide Gül, ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Nazlı Gül, hastanede hayatını kaybetti. Olay sonrası ölen kadının yakınları sinir krizleri geçirdi. Olay yerinden kaçan damadı ise polis 2 saat içerisinde yakaladı. Bülent M.'nin uyuşturucu madde satmak ve yaralama suçlarından sabıkası olduğu bildirildi.