Karapınar MYO’dan mezuniyet

Karapınar MYO’dan mezuniyet

SÜ Aydoğanlar Meslek Yüksek Okulu’ndan 2005-2006 yılında mezun olan 100 öğrenciye diplomaları düzenlenen törenle verildi.

Selçuk Üniversitesi Aydoğanlar Meslek Yüksek Okulu’nda, 2005-2006 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni düzenlendi.


Törene Okul Müdürü Yrd. Doç. Dr. Alp Önder Yıldız, Cumhuriyet Savcısı Lütfullah Sami Özcan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bahri Kini, bazı oda başkanları ile siyasi  parti temsilcileri ve öğrencilerin aileleri katıldı


Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda konuşan Okul Müdürü Yrd. Doç. Dr. Alp Önder Yıldız, insanların hayatında bazı unutamayacağı dönemler olduğunu kaydederek, “Öğrencilik yılları da  insanların hafızalarında uzun süre unutmayacağı önemli dönemlerdendir. Burada yaşanan dostluklar, sıkıntılar ve hayat tecrübesi sizlerin geleceğinize  yön verecektir. Okulda  elde ettiğiniz bilgiler sivil hayatınızda sizin en büyük yardımcınız olacaktır. Kalifiye elaman yetiştiren okulumuzdan mezun olan öğrencilerin büyük bir çoğunluğu branşlarında istedikleri işte kendilerine iş bulabileceklerdir” dedi.


Töreni izlemeye gelen ailelere de seslenen  Okul Müdürü Yıldız, hiçbir dönemde  “Okulumuzda ve Karapınar’da öğrenciler sıkıntıyla karşılamamıştır. Artan öğrenci sayısıyla birlikte Muhtarlar Derneği ve diğer sivil toplum örgütlerinin çabası öğrencileri ve bizleri sevindirmiştir. Karapınar halkı okuluna ve öğrencilere sahip çıkmıştır. Kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.


Daha sonra davetliler tarafından mezun olan 100 öğrenciye mezuniyet diploması verildi.


Mithat Korkusuz, Memleket-Karapınar