Kantinsiz okul projesi başladı
Meram ve Selçuklu Abdullah Aymaz İlköğretim okullarında kantinsiz okul projesi başlatıldı
Merve Eğitim Kurumları bünyesinde eğitim-öğretim faaliyetlerini sürdüren Meram ve Selçuklu İlköğretim Okulları’nda, okul yönetimi ve velilerin işbirliğiyle kantinsiz okul projesi uygulama konuldu. Her iki okulda da bulunan büyük ve küçük kantinler, kantinsiz okul projesi doğrultusunda kaldırılırken, okul yönetimleri dengeli beslenme ve obezite ile mücadele ile ilgili seminerlerle kantinsiz okul projesini öğrencilere anlatma imkânı buldu.
Meram Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu Müdürü Eyüp Alaca ve Selçuklu Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu Müdürü Bekir Aksoy, proje hakkında şu bilgileri verdi. “Bu projede esas hedefimiz öğrencilerimiz dengeli beslenmesini sağlamak, gelişi güzel yeme alışkanlığını sona erdirmek ve son yıllarda önemli bir sorun olan obezite ile mücadeleyi başlatmak gayesiyle bu projemizi uygulama koyduk. İlk önce öğrencilerimiz bu projemize soğuk bakmasına rağmen, okul içerisinde verdiğimiz dengesiz beslenme ve obozite ile mücadele konulu seminerlerle öğrencilerimizi aydınlattık. Bunun yanı sıra velilerimize de bu gelişi güzel beslenmeden harcanan ücretlerin aile bütçesine dönmesini sağladık. Ayrıca öğrencilerimizin düzenli kahvaltı ve öğle yemeği alışkanlığını sağladığımız kanısındayız.” dedi. Konya’da ilk kez uygulama konulan Kantinsiz okul projesinin ileride diğer okullarda da örnek olması bekleniyor. Memleket