Kanalizasyonda hedef yüzde 100
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, şehir genelinde yüzde 98 olan kanalizasyon şebeke hattını 2007 yılında yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyor.
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, şehir genelinde yüzde 98 olan kanalizasyon şebeke hattını 2007 yılında yüzde 100’e çıkarmayı hedefliyor.
Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek konuyla ilgili yaptığı açıklamada, altyapısı en gelişmiş şehir olan Konya’da 2007 yılı kanalizasyon yapım hedefinin 82 bin metre olarak belirlendiğini, bu rakamın yüzde 80’inin yeni şebeke, yüzde 20’sinin de ekonomik ömrünü tamamlamış şebekelerin ıslahı olduğunu belirtti. Başkan Akyürek, Nisan ayı itibariyle başlayan çalışmaların Ekim ayı sonlarında tamamlanacağını ve toplam maliyetin 20 milyon YTL olacağını vurguladı. Memleket