Kamyon sürücüsü, aracında zehirlendi

Kamyon sürücüsü, aracında zehirlendi

Kamyon sürücüsü, aracında kullandığı ısıtıcıdan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.

Kamyon sürücüsü, aracında kullandığı ısıtıcıdan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü. Selçuklu Horozluhan Mahallesi’nde bulunan kamyon garajına 42 VB 307 plakalı kamyonu park eden Halil Selçuk (43), kabin içinde ısınmak için yaktığı kalorifer görevini gören ve mazotla çalışan vebesto cihazını açarak yattı. Öğleden sonra Halil Selçuk'u arayan iş ortağı Salim İpekten, ortağına ulaşamayınca kamyon garajına geldi. Garajda kamyonun yanına gelerek kapıyı açan ve ortağını kabin içinde ölmüş halde gören İpekten, durumu polise bildirdi.

Olay yerine gelen polis ekipleri ve Cumhuriyet Savcısı'nın incelemesinin ardından Selçuk'un cesedi Konya Nunume Hastanesi morguna kaldırıldı. Olay yerine gelen Selçuk'un yakınları fenalık geçirdi. Konya'da geçtiğimiz günlerde kamyonunda ısınmak için aynı cihazı çalıştırarak yatan bir kamyon şoförü daha hayatını kaybetmişti. iha