Kaldırımdan düşerek hastanelik oldu

Kaldırımdan düşerek hastanelik oldu

Alkollü haldeyken 20 cm yüksekliğindeki kaldırımdan yüzüstü düşen Ahmet Z. Numune Hastanesi’nde tedavi altına alındı.







Konya'da birlikte alkol aldığı arkadaşıyla beraber kaldırımda yürüyen Ahmet Z. adlı şahıs, kaldırımdan düşerek hastanelik oldu.


Önceki gün saat 21.00 sıralarında Vali İzzet Bey Caddesi'nde alkol aldığı arkadaşıyla birlikte evine giden Ahmet Z. (30), yürürken yaklaşık 20 santimetre yüksekliğindeki kaldırımdan düştü. Yüzüstü yere düşerek yüzünden ve vücudunun çeşitli yerlerinden yaralanan şahıs, alkolün de etkisiyle yerden kalkamadı. Devriye gezen polis ekipleri tarafından yerde yatarken fark edilen Ahmet Z., çağrılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavisi yapılmak üzere hastaneye alınan alkollü vatandaş, hastane personeline ve doktora uzun süre güçlük çıkardı. Alkollü şahıs, polislerin uzun süren çabası sonucunda tedavi altına alınabildi.