‘Kadrolar arası ayrımcılık yap
Her fırsatta adalet dağıtacağını iddia eden hükümetin bazı kadroların maaşlarında yaptığı iyileştirmeleri eleştiren Türk İmar Sen Konya Şube Başkanı Hamdi Altunbaş kurumlar ve kadrolar arasında ayrımcılık yapıldığını iddia etti.
Türk İmar-Sen Konya Şube Başkanı Hamdi Altunbaş, Nalçacı Caddesi üzerinde bulunan İller Bankası önünde düzenlediği basın toplantısında iktidarı eleştirdi. Bayındırlık ve İskan Bakanlığı’na bağlı kuruluşların durumunu değerlendiren Altunbaş, "Diğer kamu kuruluşlarından çalışan personele verilen tazminatlar, döner sermaye, hizmet tazminatı, ek ödeme, kar payı gibi iyileştirmeler nedense bize çok görülüyor. Bu durum kurumlar arasında üvey evlat muamelesini ortaya çıkarıyor" dedi. Hükümetin iktidara geldiği günden bu güne kadar her fırsatta adalet dağıtacağını, memurlar için iyileştirme yapacağını söylediğini dile getiren Altunbaş, "Adalet kelimesini ağzından düşürmeyen hükümet, bırakın kurumları, çalışanlar arasında, kadrolar arasında bile ayrımcılık yaparak adalet kelimesinden ne anladığını ortaya koymuştur" diye konuştu. Herkesin insanca yaşayabileceği bir ücret almasının anayasal hak olduğuna dikkat çeken Altunbaş, şunları söyledi: Bizler açlık ve yoksulluk sınırı altındaki maaşlar ile sürünmeye terk edildik. Kamu çalışanlarına gelince zeytinin tanesini 3 dilimle yemeyi önerenlerin elinde kaldık.
|