İtfaiye görevlisi alevlerin arasında kaldı

İtfaiye görevlisi alevlerin arasında kaldı

Beyşehir'de çıkan anız yangınında alevlerin arasında kalan bir itfaiye görevlisi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, ilçe merkezi TOKİ konutları yakınlarındaki tarım alanında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Beyşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangında, alevlerin arasında kalan itfaiye görevlisi Mehmet Gümüş'ün yüzünde ve vücudunun çeşitli yerlerinde yanıklar oluştu. Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırılan Gümüş'ün durumunun iyi olduğu bildirildi.