İşyerinin önünde bıçaklandı
Osman Parlak adlı bir kişi işyerini kapatırken, 4 kişi tarafından darp edildikten sonra bacağından bıçakla yaralandı.
Önceki gün akşam saat 22.00 sıralarında Telgrafçı Hamdi Bey Caddesi'nde meydana gelen olayda ise kalorifer tesisatı üzerine çalışan işyerini kapatmak için bekleyen Osman Parlak (27), işyerinin önünden sürekli geçen 4 kişinin hırsız olabileceğinden şüphelendi. Şahıslara "Neden burada dolanıyorsunuz" diye soran Osman Parlak'a, şahısların "Sana ne" demeleri üzerine tartışma başladı. Tartışmanın büyümesiyle birlikte kimlikleri tespit edilemeyen şahıslar, Parlak'ı darp edip bacağından bıçakla yaraladıktan sonra üç tekerlekli motosiklete binerek kaçtı. Aldığı iki bıçak darbesiyle yaralanan Parlak, cep telefonuyla polisi arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen polislerin çağırdığı ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alınan Osman Parlak'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olay sonrası kaçan şahısların yakalanması için çalışma başlatıldı.