İşsiz genç, intihar etmek isterken bayıldı
Konya'da 25 yaşındaki S.Ö, iddiaya göre işsizlik nedeniyle bir hastane inşaatının 4'üncü katına çıkarak intihar etmek isterken bayılınca kurtarıldı.
İki yıldır işşiz olan ve bu yüzden bunalıma girdiği öğrenilen S.Ö., merkez Selçuklu İlçesi Feritpaşa Mahallesi'ndeki bir hastane inşaatının 4'üncü katına çıkarak intihara kalkıştı. İnşaattan ayaklarını sarkıtan S.Ö., aniden bayıldı. Düşmekten son anda kurtulan S.Ö., itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle inşaatın içerisine alındı. S.Ö., olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulansla Konya Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.