İntihardan polis vazgeçirdi

İntihardan polis vazgeçirdi

12 katlı apartmanın çatısına çıkarak intihara yeltenen genç kadını polis, intihardan vazgeçirdi

Konya'da, 12 katlı apartmanın çatısına çıkarak intihar etmek isteyen genç kadını polis, konuşarak ikna etti. Süleyman Çelebi Mahallesi Dosteli Caddesi'nde bulunan 12 katlı Begonya Siteleri C Blok'un çatı katına çıkan Şakire K. (21), "Ölmek istiyorum" diyerek kendini aşağıya atacağını söyledi. Bunun üzerine çevredeki vatandaşlar durumu polis, itfaiye ve 112 Acil Servis'e haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, genç kadınla konuşmak için çatı katına çıktığı sırada itfaiye ekipleri de hava yastığını hazırladı. Çatı katına çıkan polisle konuşmak istemeyen Şakire K, daha sonra polis tarafından ikna edilerek sağlık ekipleri kontrolünde aşağı indirildi. Eşiyle tartıştıktan sonra bunalıma girdiği öğrenilen genç kadın, ifadesi alınmak üzere Cumhuriyet Polis Merkezi'ne götürüldü. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.