İnşaattan düşen polis hastanelik oldu

İnşaattan düşen polis hastanelik oldu

Konya'da, inşaat alanında şüpheli şahıs aradığı sırada dengesini kaybedip düşerek yaralanan polis memuru, tedavi altına alındı.

Olay, saat 02.30'da merkez Selçuklu ilçesi Akşemsettin Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Özalkent Polis Merkezi'nde görevli polis memuru Hasan H., şüpheli bir şahsın inşaat alanı çevresinde dolaştığı anonsu üzerine belirtilen adrese gitti. Ekip arkadaşıyla birlikte inşaat alanında arama yapan polis memuru, bir anda dengesini kaybedince yaklaşık 2 metre yükseklikten beton zemine düştü. Belini beton zemine çarparak yaralanan polis memuru, mesai arkadaşı tarafından çağrılan ambulansla Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Omuriliğinden çarpmaya bağlı olarak yaralanan polis memurunun hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.