İnşaattan düşen işçi ağır yaralandı
Konya'da inşaattan düşerek yaralanan işçi, hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, merkez Selçuklu ilçesi Yazır Mahallesi'ndeki bir okul inşaatında çalışan işçi Selim Benek (54), dengesini kaybederek 3. kattan düştü.
Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Benek, Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Benek'in hayati tehlikesinin bulunduğu bildirildi.