İnşaat halindeki binada yangın çıktı

İnşaat halindeki binada yangın çıktı

Konya'da inşaat halindeki 12 katlı binanın çatısında çıkan yangın, maddi hasara neden oldu.

Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesine bağlı Turgut Reis Mahallesi Dr. Ahmet Özcan Caddesi'nde inşaat halindeki 12 katlı binanın çatısında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Mahalle sakinlerinin korku dolu bakışları arasında olay yerine gelen itfaiye ekipleri, çatı kata ulaşabilmek için yoğun çaba harcadı. Olay yerinde herhangi bir zehirlenme ya da yaralanma riskine karşı iki ambulans hazır bekletildi. Cadde polis tarafından trafiğe kapatılırken, yangın iki saat süren çalışmayla güçlükle söndürülebildi. Büyük çapta maddi hasara neden olan yangının sigara izmaritinden çıktığı sanılıyor.