İlk üç yine Gençlik'ten

İlk üç yine Gençlik'ten

Konya’da ilk üç dereceyi Özel Gençlik İlköğretim Okulu öğrencileri aldı.

Türkiye Elektrik Kurumu’nun düzenlemiş olduğu okulda evde ve çevrede elektrik enerjisini verimli kullanma konulu resim yarışmasında Konya’da ilk üç dereceyi Özel Gençlik İlköğretim Okulu öğrencileri aldı. Resimler Konya milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Ankara’ya diğer illerden gelen resimlerle yarışmak üzere gönderildi.