İletişim'den yeni uygulama merkezi

İletişim'den yeni uygulama merkezi

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Hadi Sümer, İletişim Fakültesi bünyesindeki yayın kuruluşlarının uygulama merkezi çatısı altında çalışmalarına devam edeceğini söyledi.

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Hadi Sümer, İletişim Fakültesi bünyesindeki yayın kuruluşlarının uygulama merkezi çatısı altında çalışmalarına devam edeceğini söyledi.


Prof. Dr. Sümer, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, çeşitli alanlarda gerçekleştirdikleri projelerle öncü roller üstlenen Selçuk Üniversitesi'nin tüm İletişim Fakülteleri için önemli bir adım attığını belirtti. İletişim Fakültesi bünyesinde yayın yapan ÜNTV ve Radyo Üniversite'nin artık faaliyetlerini yeni merkezin çatısı altında sürdüreceğini ifade eden Prof. Dr. Sümer, "Kısa adı SERATEM olan Selçuk Üniversitesi Radyo-Televizyon Yapım ve Yayıncılığı Araştırma ve Uygulama Merkezi'nin yönetmeliği, YÖK ve Başbakanlık tarafından incelenip uygun bulunmasının ardından 5 Mart 2007 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe girdi. İletişim Fakültesi'nin uygulama birimleri ÜNTV, Reklam Ajansı ve Radyo Üniversite, SERATEM çatısı altında toplandı. Merkezin kuruluşu ile İletişim Fakültesi öğrencilerinin gerçek şartlar altında uygulamalı olarak radyo ve televizyon yayıncılığını öğrenme imkânları genişletilirken, iletişim alanında çeşitli bilimsel araştırmalar da gerçekleştirilecek" dedi. iha