İletişim Fakültesi’nde yılsonu pikniği

İletişim Fakültesi’nde yılsonu pikniği

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, akademisyenler ve mezun öğrencilere yönelik yılsonu pikniği düzenledi.

Stres ve yorgunluk atan iletişimciler, geride bıraktıkları eğitim-öğretim yılını değerlendirme imkânı da buldu. İletişim Fakültesi bahçesinde düzenlenen pikniğe Selçuk Üniversitesi Genel Sekreteri Prof. Dr. Ömer Ulukapı, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Hadi Sümer, Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Mete Kazaz, Halkla İlişkiler Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ahmet Kalender, öğretim üyeleri ve mezun öğrenciler katıldı. Akademisyenler, kendileri için hazırlanan stantta bir yandan ekmek arası döner ve tatlı yerken, bir yandan da eğitim-öğretim yılının yorgunluğunu atmaya çalıştılar. Oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen piknik organizasyonuna ev sahipliği yapan Dekan Prof. Dr. Sümer, “Geleneksel olarak her eğitim öğretim yılı sonunda akademisyen arkadaşlarımızla bir araya gelmeye çalışıyoruz. Amacımız eğitim-öğretim yılının yorgunluğunu bir nebze olsun atmakla birlikte, geçmiş döneme ilişkin değerlendirmelerde bulunmak. Piknik etkinliğimizi önümüzdeki yıllarda da sürdürmek istiyoruz” dedi.