İçki içenlere kurşun yağdırdı
Konya'da alkol alarak sohbet eden arkadaş grubunun üzerine açılan ateş sonucu 1 kişi yaralandı.
Olay, dün gece saat 24.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Sarayköy'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sarayköy'e iki otomobille giden 6 kişilik arkadaş grubu park ettikleri bir yerde alkol alarak sohbet etmeye başladı. Bu sırada alkol alan gençlerin üzerine yakında bulunan bir evden tabanca ile ateş açılması sonucu M.K. (26) kolundan ve göğsünden yaralandı. Yaralanan genç, arkadaşları tarafından otomobille Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Olaydan sonra çalışma başlatan polis, yaralama
olayına karıştığı iddia edilen bir kişiyi gözaltına aldı. Hastanede tedavi altına alınan gencin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.