İçimizde takiyyeye yer yok!
Konya Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası, 17. Olağan Genel Kurula hazırlanıyor. Meslekte Birlik Grubu olarak seçimlerde aday olacaklarını açıklayan Konya SMMMO Başkanı Ahmet İçyer, “İçimizde takiyyeye yer yok” dedi.
Meslekte Birlik Grubu adı altında 1990 yılından bugüne kadar üyeleri, Konya ve Türkiye’ye hizmet veren Konya SMMMO Başkanı Ahmet İçyer müteşebbis heyeti ile birlikte 17. Olağan Kongresi öncesi habercilerle bir araya geldi. Bera Otel’de gerçekleştirilen toplantıda toplum, ekonomi ve ticaretin en iyi nabzını tutan mesleğin muhasebecilik olduğunu vurgulayan İçyer, oda olarak bin 700 üye, Konya ve Türkiye’ye karşı sorumluluklarının olduğunu belirterek “Odamız İstanbul ve İzmir’den sonra üçüncü sıraya yerleşmiş ise bunda bugüne kadar hizmet verenlerin emeği, başkent Ankara’nın yapamadıkları seminer ve sempozyumları düzenleyerek Türkiye’de örnek olarak gösteriliyorsak, odaya gönül veren yönetim kurulu üyelerimizin katkısı büyüktür. Biz hep odamızın kurulduğu 1990 yılından bugüne kadar hizmet veren Meslekte Birlik Grubu içindeki ‘Birlik’ kelimesinin anlamını icraatlarımıza yansıtmaya çalıştık. Çünkü bizim içimizde takiyyeye yer yoktur” dedi.
Her türlü yapıcı eleştiriye açık olduklarının altını çizen İçyer, “Seçimlerden sonra 68 bin meslektaşımızın üye olduğu Türkiye genelindeki 78 oda arasındaki yerimizi korumakla kalmayacağız, arkadaşlarımızın üreteceği projelerle her zaman örnek ve önder olmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu. İçyer konuşmasının sonunda, yönetimde görev almak isteyen meslektaşlarının odaya yazılı olarak müracaatta bulunabileceklerini söyledi