İbresi boş gösteren depo, uyuşturucuyla dolu çıktı

İbresi boş gösteren depo, uyuşturucuyla dolu çıktı

Konya'da otomobillerinin yakıt deposunda 8 kilogram esrar ele geçirilen 2 zanlı tutuklandı- Zanlıları, ibresi boş göstermesine rağmen dokunulduğunda dolu olduğu anlaşılan depo ele verdi

Konya'da ibresi boş göstermesine rağmen dokunulduğunda dolu olduğu anlaşılan depoda, 8 kilogram esrar ele geçirildi. Gözaltına alınan 2 zanlı tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, kente bir araçla uyuşturucu getirileceği bilgisine ulaştı. Harekete geçen ekipler, Konya-Aksaray karayolu kent girişinde bir otomobili durdurdu.

Araçta yapılan aramada önce hiçbir şey bulamadı. Otomobilin yakıt ibresinin boş göstermesine rağmen depoya dokunulduğunda dolu gibi ses çıkardığı fark edildi.

Yerinden sökülen deponun içinde 8 kilogram esrar ele geçirildi. Gözaltına alınan Adem Ç. (31) ile Ahmet T. (37) polisteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

 

Kaynak:Haber Kaynağı