Hükümeti memur ve çiftçiler indirir
CHP Konya Milletvekili Nezir Büyükcengiz, partisinin il binasında düzenlediği basın toplantısında hükümetin icraatlarını ve memur sendikaları ile hükümet arasındaki toplu görüşmeleri değerlendirdi.
CHP Konya Milletvekili Nezir Büyükcengiz, partisinin il binasında düzenlediği basın toplantısında hükümetin icraatlarını ve memur sendikaları ile hükümet arasındaki toplu görüşmeleri değerlendirdi. Hükümet 4 yılda olumlu hiçbir icraat yapmadı diyen Büyükcengiz, “Hükümet 4’üncü yılını doldurdu hala ortada bir icraat yok. Çiftçiye ‘ananı da al götür diyen bir başbakan’, memurlara yüzde birlik fark için hakaret eden bir başbakan yardımcısı var. Ama halkımız her şeyi görüyor. 57’inci hükümeti esnaf nasıl iktidardan indirmişse, AKP hükümetini de çiftçiler ve memurlar iktidardan indirecek” dedi. Hükümet hala memuru tanımıyor diyen Büyükcengiz, yapılacak seçimlerde CHP’nin birinci parti olacağını savundu. Memleket