Hızlı Tren’de ray çalışmaları başladı
Konya-Ankara Hızlı Treni’nde rayların döşenmesine başlandı.
Konuyla ilgili gazetemize bilgi veren AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı, “Konya-Ankara Hızlı Treni çalışmaları sürüyor. Altyapı çalışmalarında sona yaklaşıldı ve üstyapı çalışmaları da başladı. Bu çerçevede hatta ray döşenmesi çalışmaları da başladı. Umudumuz bu çalışmaların 2010 yılının sonlarına kadar bitirilip Konya’yı Ankara’ya hızlı bir biçimde bağlayacak trenin hizmete alınması” dedi. Murat Güzel-Memleket