'Her şey üyeler için'

'Her şey üyeler için'

Konya Bakkallar, Bayiler ve Kuruyemişçiler Odası Başkanı Süleyman Yılmaz, odanın 24 Ocak’ta gerçekleştirilecek Olağan Genel Kurul’da yeniden göreve talip olduğunu açıkladı

Oda binasında düzenlediği basın toplantısıyla adaylığını açıklayan Yılmaz, başkanlığı sürecince yaptığı çalışmalar hakkında bilgi verdi. Federasyonun yönetimine girerek Konya’nın Ankara’da sesi olduğunu kaydeden Yılmaz, “Federasyon nezdinde yapmış olduğumuz en önemli çalışmaların başında tekel ruhsatlarında yaşanan karmaşıklığın giderilmesi gelmiştir. Yine KOSGEB tarafından verilen faizsiz destek kredileri almaya hak kazanan esnafımız kriz günlerinde rahat bir nefes alarak ekonomiye olan katkısını sürdürdü. Bunun yanında esnaf kefaletten kredi almak isteyen üyelerimize de öncülük yaparak, kredi imkanlarını artırdık. Ziraat Bankası ile yaptığımız ön protokol ile artık esnafımız bu bankadan da kredi çekme imkanına sahip olmuştur” dedi. Oda seçimlerinin bugüne kadar demokratik bir ortamlarda gerçekleştirildiğini savunan Yılmaz, yine demokratik bir ortamda genel kurulun gerçekleştirileceğini sözlerine ekledi. Hasan Alemdar-Memleket