Hastanede ambulans bekledi

Hastanede ambulans bekledi

Konya Numune Hastanesi’nin girişinde meydana gelen trafik kazasında otomobilin çarptığı bir kadın hafif yaralandı.


Hemen 112 Acil aranmasına karşın hastane ambulansının görevde olması nedeniyle başka bir ambulans yaklaşık 15 dakika sonra geldi. Bunun üzerine yaralı kadın, hastaneden getirilen sedyeyle acile götürüldü.