Hastalığına iyi geldiği için esrar içiyormuş

Hastalığına iyi geldiği için esrar içiyormuş

Konya'da esrarla yakalanan şahıs, şeker hastası olduğunu ve hastalığına iyi geldiği için esrar içtiğini iddia etti.

Edinilen bilgiye göre, Konya Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü Narkotik ekipleri, Konya'daki sokak satıcılarına uyuşturucu getirilme ihtimaline karşı Aksaray-Konya karayolunda yaptığı uygulama sırasında bir yolcu otobüsünü durdurdu. Yapılan aramada

otobüsünün bagajında bir yolcuya ait valizde, Şanlıurfa'dan getirildiği tespit edilen satışa hazır halde 6 kilo esrar ele geçirildi. Valizin sahibi Mehmet İ. (42) gözaltına alındı. Şeker hastası olduğunu ve esrarı hastalığına iyi geldiği için kullandığını iddia eden Mehmet İ., sorgusunun ardından Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edildi.