Hasta taşıyan ambulans kaza yaptı

Hasta taşıyan ambulans kaza yaptı

Ereğli’de hasta taşıyan ambulans, minibüsle çarpıştı. Kazada 1'i ağır 3 kişi yaralandı

Ereğli Devlet Hastanesine ait Alaattin Çetinkaya idaresindeki 42 YN 718 plakalı ambulansı, Konya'ya hasta götürürken Ereğli Adliyesi önündeki kavşakta, Hanifi Bıyık yönetimindeki 51 HC 512 plakalı minibüsle çarpıştı. Minibüs sürücüsü Bıyık'ın ağır yaralandığı kazada, ambulans şoförü Alaattin Çetinkaya ile ambulansta bulunan yanık hastası Ünal Tunca yaralandı. Ereğli Devlet Hastanesine kaldırılan yaralılardan minibüs sürücüsünün durumunun ağır olduğu bildirildi.