Göz mü yumuluyor?

Göz mü yumuluyor?

Konya Havaalanı çevresine park edilerek uzun süre burada bırakılan araçlar Havaalanı Otoparkı’nı kullanan vatandaşların tepkisine neden oluyor.

Konya Havaalanı çevresine park edilerek uzun süre burada bırakılan araçlar Havaalanı Otoparkı’nı kullanan vatandaşların tepkisine neden oluyor. Emekli Memur Ali Demirhan, “4 Eylül 2006’da sabah 07.30 İstanbul THY uçağı ile gelen yolcumu karşılamak için hava alanına gittim. Girişteki otopark gişesine 3 YTL ödeyerek arabamı park ettim. Dönüp baktığımda 3 YL ödememek için otopark dışına park etmiş 28 araç saydım. Devlet hava alanı yapmış ve oraya masraf edip otopark da yapmış, bir de görevli koymuş girişine. Ama bu sistemi işletecek otorite maalesef yok” dedi. Havaalanı çevresine park edilen araçları havaalanı yetkilileri ve Trafik Polisleri’nin de gördüğünü belirten Demirhan, “Giden yolcu giriş kapısı sırasında yolcusunu indiren arabalar bulundukları yerde kalıyor, polis görüyor arabasını çeksin diye anons ediyor. Anonstan sonra arabanızı çekmezseniz ceza yazarım da diyor. Anonslar birbirini kovalıyor. Ama orada duran Mercedes araba yine aynı yerinde duruyor. Görevli, yetkili ve trafik polisi ise arabaya bakmaya devam ediyor. Hani devletin otoritesi? Biz otopark parası verenler ne oluyoruz, çevreye park edenler ne oluyor?” diye konuştu. Memleket