Görme engellilerden protesto

Görme engellilerden protesto

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şubesi “Bugüne kadar bizlere bozuk para verdiniz. Bugün haklarımızı almaya geldik” yazılı pankartıyla Hükümet Konağı yanındaki yaya geçidinde karşıdan karşıya geçememe protestosu düzenledi.

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şubesi “Bugüne kadar bizlere bozuk para verdiniz. Bugün haklarımızı almaya geldik” yazılı pankartıyla Hükümet Konağı yanındaki yaya geçidinde karşıdan karşıya geçememe protestosu düzenledi.


Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şubesi Başkanı Veli Özağan, görme engelli bireyler için önemli olan yaya geçitleri ilgili sıkıntılarının ilgili makamlara başvurmalarına rağmen çözülmediği için böyle bir eylem gerçekleştirdiklerini söyledi. Özağan, yerel yöneticilerin sorularına daha duyarlı olmalarını beklediklerini kaydederek, “Yaya geçitlerinde sesli sinyalizasyon olmaması ve özellikle kontrollü geçiş olan noktalardaki düzenlemelerin yetersizliği nedeniyle can güvenliğimiz tehlikeye giriyor. Karşıdan karşıya engelli geçişlerinin kolaylaşması için kontrollü geçişler iptal edilmeli, sinyalizasyon sesli hale getirilmeli ve alt ve üst geçitler yapılmalı” dedi.


Özağan, sorunlarına gerekli çözüm yaklaşımları üretilmezse şehrin değişik 10 yerinde 24 saat karşıdan karşıya geçmeme kararı aldıklarını sözlerine ekledi.