Gıda Bankası hizmete girdi

Gıda Bankası hizmete girdi

Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan Gıda Bankası ihtiyaç sahibi ailelere hizmet vermeye başladı.

Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan Gıda Bankası ihtiyaç sahibi ailelere hizmet vermeye başladı. Gıda Bankası’nda incelemelerde bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Konya’da yardımlaşmada yeni bir dönem başlayacağını belirterek, “Artık yardımlar herkesin gözü önünde değil, alışveriş yapar gibi marketten olacak” dedi. Memleket