Gezici Anaokulu'nda eğitim yılı başladı
3 yıldır hizmet veren Anaokulu’nda yeni Eğitim Öğretim Yılı başladı.
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından 3 yıldır hizmet veren Gezici Anaokulu’nda 2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı başladı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, amaçlarının okul öncesi eğitimi yaygınlaştırmak olduğunu belirterek, proje ile anaokuluna gidemeyen çocukların ilköğretime hazırlandığını ifade etti. Bu yıl ilk dersine Karatay Mehmetçik İlköğretim Okulu’ndan başlayan Gezici Anaokulu’nun önceden belirlenen okullarda birer aylık süreçlerle hizmet verdiğini kaydeden Başkan Akyürek, çalışmadan hem öğrencilerin, hem de velilerin son derece memnun olduğunu vurguladı. Yapılan çalışmanın sosyal belediyecilik anlayışının en güzel örneklerinden biri olduğunu kaydeden Başkan Akyürek, eğitime her türlü desteği bundan sonra da vermeye devam edeceklerini söyledi.
Gezici Anaokulu olarak hazırlanan otobüsün içinde 3-6 yaş grubu 40 öğrenciye her gün 3’er saat eğitim veriliyor. Eğitim alan çocuklara ise yıl sonunda karneleri teslim ediliyor. Personel ve araç ihtiyacını Büyükşehir Belediyesi’nin karşıladığı projede İl Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmen ihtiyacını, Selçuk Üniversitesi de yardımcı eğitmen ihtiyacını karşılıyor. Gezici Anaokulu bu yıl ilk dersine Karatay Mehmetçik İlköğretim Okulu’ndan başladı.