Gençlik Merkezinden Tuzcu'ya ziyaret

Gençlik Merkezinden Tuzcu'ya ziyaret

Gençlik Haftası dolayısıyla, Gençlik Merkezi Müdürü Abdurrahman Şahin, Gençlik Merkezi lider-eğitmen ve üyelerinden oluşan bir grup Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu’ yu makamında ziyaret etti.

Gençlik Haftası dolayısıyla, Gençlik Merkezi Müdürü Abdurrahman Şahin, Gençlik Merkezi lider-eğitmen ve üyelerinden oluşan bir grup Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu’ yu makamında ziyaret etti.


Gençlik Merkezi Müdürü Abdurrahman Şahin, Konya Emniyet Müdürlüğü’nün gençlerin suç işlemesini önlenmeye yönelik yapmış olduğu başarılı çalışmalarından dolayı kutladı. Şahin, ayrıca Gençlik Haftası nedeniyle düzenlenen etkinliklerde alınan emniyet tedbirlerinden Tuzcu’ya dolayı teşekkür etti. Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu da ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getirerek “Konya Emniyet Müdürlüğü geleceğimizin teminatı gençlerimizin suç işlemesini önlemek amacıyla yapılan çalışmalarına devam etmektedir” dedi. Memleket