Genç iletişimciler gazete çıkaracak

Genç iletişimciler gazete çıkaracak

Milliyet Gencim gazetesini 26 Nisan’da Selçuk Üniversitesi öğrencileri çıkaracak. Aydın Doğan Vakfı 18. Genç İletişimciler Yarışması’nda yazılı dalda ödül alan üniversiteler kendi gazetelerini çıkarıyor.

Milliyet Gencim gazetesini 26 Nisan’da Selçuk Üniversitesi öğrencileri çıkaracak. Aydın Doğan Vakfı 18. Genç İletişimciler Yarışması’nda yazılı dalda ödül alan üniversiteler kendi gazetelerini çıkarıyor. Ödül alan 12 üniversitenin sırayla her perşembe günü çıkardığı Gencim Gazetesi Milliyet ile birlikte ücretsiz olarak dağıtılıyor.


Selçuk Üniversitesi’nin çıkaracağı Gencim Gazetesi’nin Genel Yayın Yönetmeni Fadime Şimşek “Selçuk Üniversitesi’ne yakışır bir gazete hazırladık. Üniversitemizin tüm öğrencilerinden ve akademisyenlerimizden bizi desteklemelerini istiyoruz” dedi. Memleket