Gaznet okullara gaz vermiyor!

Gaznet okullara gaz vermiyor!

Havaların soğumasıyla birlikte, okullardaki yakıt sorunu yeniden gündeme geldi. Bu kez, okullardan doğalgaz parasını alan Gaznet iddiaların odağında: Gaznet, doğalgaza zam geleceği beklentisiyle okullara gaz vermiyor.

Havaların soğumasıyla birlikte, okullardaki yakıt sorunu yine gündemin ilk maddesini oluşturmaya başladı. Geçmiş yıllarda yakıt sorununun yaşanmaması için tedbirini alan İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine ödenekleri gönderdi. İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri, okulların yakıtlarının alınması hususunda Gaznet ile gerekli görüşmeleri yaparak, ödenekleri ödenmesine rağmen, yaklaşık bir aydır, Gaznet’in Milli Eğitime cevap vermediği gibi, okullarında doğalgazını keserek eğitim ve öğretimin sıkıntıya girmesine neden oldu. Gaznet’in, doğalgaza zam geleceği bahanesiyle, okullara ancak bir aylık yakıt verebileceklerini söylediği iddia edilirken, Gaznet ise Milli Eğitimden zam farkını talep ediyor. Konuyla ilgili İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin yaptığı açıklamada, “Gaznet yetkililerinin bu şekildeki tutumu, öğrencilerimizin üşümesine neden olacaktır. İlerleyen günlerde ise, yakıt olmamasından dolayı okullarda veliler ve milli eğitim karşı karşıya gelecek. Gaznet yetkililerinden konuya hassasiyet göstermelerini istiyoruz” dedi. Sağlık uzmanları ise domuz gribinin yayılmasında ikinci etkenin, aşırı soğuk ortamların olduğunu ve bu nedenle okullarda böyle bir uygulamaya gidilmesinin ciddi sıkıntılara neden olacağını kaydettiler. Öte yandan Gaznet yetkilileri ise konuyla ilgili açıklama yapmaktan kaçındı.

Şenol Demirbaş-Memleket