Gaspçılara direnen genç bıçaklandı

Gaspçılara direnen genç bıçaklandı

Meram'da, kendisinden cep telefonunu ve parasını isteyen şahıslara direnen lise öğrencisi Bahadır Ö., 32 yerinden bıçaklandı.

Meram'da, lise öğrencisi Bahadır Ö., kendisinden cep telefonunu ve üzerindeki paralarını isteyen şahıslara direnince 32 bıçak darbesiyle ağır yaralandı.


Olay önceki gün saat 22.00 sıralarında Büyük İhsaniye Mahallesi İhsaniye Caddesi'nde meydana geldi. Kafeteryada arkadaşlarıyla birlikte oturduktan sonra cep telefonuyla konuşmak için dışarıya çıkan lise 2. sınıf öğrencisi Bahadır Ö. (16), telefonla konuştuğu sırada yanına kimliği tespit edilemeyen 5 kişi gelerek elindeki cep telefonu ve üzerinde bulunan paraları vermesini söyledi. Şahıslar, isteklerine karşı çıkarak cep telefonunu ve üzerinde bulunan parayı vermeyen Bahadır Ö.'yü darp ettikten sonra bıçaklayıp kaçtı. Aldığı bıçak darbeleriyle ağır yaralanan Bahadır Ö, ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Ameliyata alınan gencin vücudunun çeşitli yerlerinde 2'si derin olmak üzere 32 bıçak darbesi olduğu bildirilirken, ameliyat sonrası kritik yoğun bakım servisine yatırılan Bahadır Ö.'nün hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.


Olay sonrası kaçan şahıslardan genci bıçakladığı belirtilen E.Ç. (15), verilen eşkal doğrultusunda Cinayet Masası Ekipleri tarafından kısa sürede yakalanırken, şahıs yaşının küçük olması nedeniyle Çocuk Şubesi ekiplerine teslim edildi. Kaçan diğer 4 şahsın yakalanması için çalışma başlatan polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.