‘Et yiyen örümcek’ paniğ
Beyşehir’de, Türkiye'nin son günlerde pek çok ilinde görülen ve vatandaşlar arasında paniğe yol açan "et yiyen örümcek" görüldü.
Beyşehir’de, Türkiye'nin son günlerde pek çok ilinde görülen ve vatandaşlar arasında paniğe yol açan "et yiyen örümcek" görüldü. Esentepe Mahallesi'nde oturan Ramazan Savat'ın evinin yaklaşık 50 metre ilerisindeki arı kovanlarının birinin üzerinde görülen örümcek korkuya neden oldu. Arıcılıkla uğraştığını ve kovanları her gün kontrol ettiğini belirten Ramazan Savat, dün öğle saatlerinde televizyonlarda ve gazetelerde gördüğü dev örümceğin aynısına benzer bir böcekle karşılaştığını söyledi. Savat, aynı örümcekten daha büyük 2'sini de önceki günlerde gelininin, ikamet ettiği evinde görerek panik yaşadığını ve hemen öldürdüğünü belirtti. Öte yandan, Tarım İlçe Müdürlüğü yetkilileri de, kamuoyunda et yiyen örümcek olarak tanınan türün Beyşehir'de görüldüğünün ihbarı üzerine Beyşehir Kaymakamı Cengiz Cantürk'ün talimatıyla harekete geçti. Tarım İlçe Müdür Vekili Mehmet Harmankaya ve beraberindeki veterinerler, gittikleri evin önünde yakından gördükleri örümceği incelerken, daha sonra hava deliği açtıkları bir pet şişe içerisine aldı. Tarım İlçe Müdür Vekili Harmankaya, örümceğin incelenmesi amacıyla Konya il merkezindeki laboratuvara gönderileceğini kaydederek, "Bu örümcek hakkında henüz şu türdür demek mümkün değil" diye konuştu