Esnaf ve Sanatkârlar iftarda buluştu

Esnaf ve Sanatkârlar iftarda buluştu

Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği geleneksel iftar yemeğini Özkaymak Otel’de verdi.

İftar yemeğine Emlakçılar Odası Başkanı İsmet Çakır, Elektrikçiler Odası Başkanı Adil Yüknü, SGK İl Müdürü Özge Songül, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Lokantacılar Odası Başkanı Ali Osman Karamercan, Anadolu Manşet Gazetesi Sahibi Sabri Altun, İşkur İl Müdürü Tahsin Güven ve Serbest Mali Müşavirler Odası Başkanı Ahmet İçyer ve davetliler katıldı.

Böyle gecelerde her zaman buluşmak gerektiğini söyleyen Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Bekir Duvarcı, “Gelen herkese teşekkür erdim. Bu mübarek zamanda bizi kırmayıp geldiğiniz için teşekkür ederim. Allah bize her sene bu şekilde ve böyle güzel bir şekilde buluşmayı nasip etsin” dedi. Yaşar Sarı-Memleket