Eşiyle tartışan kadın pencereden atladı

Eşiyle tartışan kadın pencereden atladı

Konya'da eşiyle tartıştığı belirtilen kadın, ikinci kattaki evlerinin penceresinden atlayınca yaralandı

Yasemin G. (22), Selçuklu Hocacihan Hanaybaşı Mahallesi Sulutepe Sokak'taki evlerinde henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı eşiyle tartışmaya başladı. Yasemin G. tartışmanın büyümesiyle ikinci kattaki evlerinin penceresinden atladı. Yaralanan Yasemin G. ambulansla Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Evde inceleme yapan polis ekipleri görgü tanıklarından bilgi almaya çalışırken, kavganın 2 yaşındaki kızları Sude'nin gözleri önünde yaşandığı öğrenildi.