Eşini ve baldızını hastanelik etti
Konya'da bir kişi, karısını dövmesinin ardından eve konuşmaya gelen baldızını da döverek hastanelik etti.
Olay, merkez Meram ilçesi Turgutreis Mahallesi Özbek Sokak'taki bir evde meydana geldi. İddiaya göre, S.S. (45), sürekli karısı F.S'yi (40) dövmeye başladı. Son olarak pazar günü de gözü ve kolları yediği dayaktan moraran F.S, durumu ablası M.U'ya (43) anlattı. Kız kardeşini morluklar içerisinde gören abla, eniştesiyle konuşmak için evine gitti. Baldızını evde gören S.S. tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine S.S, baldızı M.U'yu da döverek hastanelik etti. Ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılan M.U, tedavisinin yapılmasının ardından kız kardeşi F.S. ile birlikte S.S'den şikayetçi oldu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.