Esen: Yönetime herkes katılmalı

Esen: Yönetime herkes katılmalı

Selçuklu Belediyesi Kent Sohbetleri’ne bu sefer ilahiyatçılar katıldı. Selçuklu Belediye Başkanı Esen, toplantıların son derece faydalı olduğunu ve belediye hizmetlerinde çalışmalarına yön verdiğini belirtti.

Selçuklu Belediyesi Kent Sohbetleri’ne bu sefer ilahiyatçılar katıldı. Selçuklu Belediye Başkanı Esen, toplantıların son derece faydalı olduğunu ve belediye hizmetlerinde çalışmalarına yön verdiğini belirtti.


Selçuklu Belediyesi tarafından Konya’da ilk defa yapılan Stratejik Plan uygulaması çerçevesinde Kent Sohbetleri devam ediyor. Toplantıda, Selçuklu Belediyesinin stratejik planı ele alınırken, yapılan hizmetlerle ilgili İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyelerinin görüşleri alındı. Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen, belediye olarak bu şehirde yaşayan insanların fikirlerine büyük önem verdiklerini kaydederek şunları söyledi: “Belediye yönetimine herkesin katılması, yönetim anlayışımızın ayrılmaz bir parçasıdır. Halkımızın çeşitli kesimleriyle yapacağımız istişare toplantıları çalışmalarımıza yön verecektir. Şehir hayatında büyük önem taşıyan aile, kadın yaşamı ve komşuluk ilişkileri konusunda İlahiyatın önemi daha da artmaktadır.”

İlahiyat fakültesi öğretim üyeleri de belediye çalışmalarında herkesin fikir ve görüşlerini almanın büyük önemi olduğunu belirterek, Başkan Esen’e teşekkür ettiler