Eroini toprağa gömmek isteyen kişi yakalandı

Eroini toprağa gömmek isteyen kişi yakalandı

Konya'da bir kişi il dışından getirdiği eroini toprağa gömmek isterken suç üstü yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Konya Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, Gaziantep'ten Konya'daki sokak satıcılarına uyuşturucu getirileceği bilgisine ulaştı. Bunun üzerine harekete geçen ekipler, Ereğli yol kavşağında şehirlerarası otobüsten inen ve siyah poşette sarılı uyuşturucuyu toprağa gömmeye çalışan Bünyamin F'yi (48) suç üstü yakaladı. Poşette, yarım kilogram eroin olduğu öğrenildi. Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Bünyamin F'nin polisteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği bildirildi.