Ereğli'de bir kadın intihar etmek istedi
Ereğli'de bir kadın oturduğu apartmanın 3. katından kendini atarak intihar girişiminde bulundu.
Hamidiye Mahallesi’nde ikamet ettiği öğrenilen bir kadın oturduğu apartmanın 3. katından kendini atarak intihar girişiminde bulundu. Hamidiye Mahallesi Fatih Parkı karşısı Sadık Kahveci apartmanında ikamet eden ve içkili mekânlarda konsomatris olarak çalıştığı kaydedilen N.C oturduğu apartmanın 3. katından atlayarak canına kıymak istedi. N.C olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılırken, hayati tehlikesinin olduğu öğrenildi. İntihar girişimi sırasında evde bulunan bir kişinin, N.C’yi aşağı atma girişiminde bulunmuş olabileceği ihtimaline karşı emniyet güçleri gözaltına alırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.