Erdoğan Nesimioğlu, yoğun bakımdan çıktı
Konya’nın sevilen gazetecilerinden ve halen Konya Şeker’in basın müşaviri görevini yürüten Erdoğan Nesimioğlu, yoğun bakımdan çıktı.
Konya’nın sevilen gazetecilerinden ve halen Konya Şeker’in basın müşaviri görevini yürüten Erdoğan Nesimioğlu, yoğun bakımdan çıktı. 4 yıl önce böbrek nakli yapılan Erdoğan Nesimioğlu, böbreklerin işlevini yitirmesi sonucu akciğerlere yüklenilmesinden dolayı 7 Mart tarihinde acil olarak kaldırıldığı Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi’nde yoğun bakımda 12 gün süren yaşam mücadelesi verdi. Nesimioğlu, dün yoğun bakımdan çıkarılarak, enfeksiyon riskine karşı tek kişilik servis katına alındı. Genel Yoğun Bakım Sorumlu Hekimlerinden Dr. Ramazan Atalay, hastanın uyku halinde geldiğini belirterek, “Yüksek ateş ve Solunum yetmezliği vardı. Böbreklerin işlevi bitmişti. Akciğer enfeksiyon kapmıştı. Nefroloji, Kardiyoloji, Göğüs Hastalıkları, Nöroloji ve Anestezi uzmanlarımızın ve yoğun bakım personelinin koordineli ve titiz çalışmaları neticesinde 12 gün sonra servis katına çıkardık. Solunum fonksiyonları normal düzeye getirilerek, böbrekler söndüğünden diyalizi sağlandı. Bir süre daha ziyaretçi kısıtlaması olacak hastamızın servis katında kontrolleri devam etmektedir” şeklinde konuştu. Biz de Memleket Gazetesi olarak meslektaşımıza ‘geçmiş olsun’ diyor, acil şifalar diliyoruz. Memleket