Enderunlu öğrencilerden Edirne Valisi'ne ziyaret
Özel Enderun Okulları Gezi inceleme Kulübü öğrencileri, Edirne Valiliği görevini yürüten hemşerimiz Mustafa Büyük’ü makamında ziyaret etti.
Özel Enderun Okulları Gezi inceleme Kulübü öğrencileri, düzenledikleri Edirne – İstanbul – Çanakkale gezisi kapsamında Okul Müdürü İlhan Yılmaz ve geziye katılan bir grup öğrenci 12 Mayıs 2008 tarihinden bu yana Edirne Valiliği görevini yürüten hemşerimiz Mustafa Büyük’ü makamında ziyaret etti. Ziyaret sırasında konuşan bu görevden önce Kültür ve Turizm Bakanlığı Müsteşar Yardımcılığı yapan Vali Büyük, öğrencilere, Edirne ‘nin gerek somut olmayan kültür varlıklarının gerekse fiziksel mekanların korunmasından örnekler vererek kültür varlıklarının korunması konusunda herkesin bir şeyler yapabileceğini belirtti. Vali Dilek, "Tarihi kentlerde yaşayan çocuklara sorumluluklarının en iyi biçimde anlatılması gerekmektedir. Bu nedenle bir başkentten diğer bir başkente bana yapılan bu ziyaret çok anlamlı ve güzel bir ziyarettir" diye konuştu. Özel Enderun Okulları Müdürü İlhan Yılmaz ise, kabullerinden dolayı Vali Mustafa Büyük’ e teşekkür etti. Yılmaz, "Okullarımızdaki eğitim öğretim kalitesini en üst seviyede tutmak için gayret ediyoruz. Görerek, yaşayarak öğrenme modülünden sosyal aktivitelere büyük önem veriyor uz. Bu amaçla geziler düzenliyor, ayrıca kültür varlıklarının korunması için öğrencilere gerekli bilgilerle donatıyoruz" şeklinde konuştu.